Małe rozczarowanie...

Wypożyczyłam całą serię Szwai- "Dziewic". Pierwszy tom szedł mi jak krew z nosa. Nie wiem dlaczego tak ciężko mi się ją czytało? Dotarłam zaledwie do1 /3 książki i stwierdziłam, że jednak nie ma sensu i szkoda czasu.
Może za wcześnie sięgnęłam znowu po Szwaję po "Gosposi"??? Stwierdziłam, że jednak oddam te 3 pozycje do biblioteki, niech sobie inni czytają a ja je wypożyczę za jakiś czas.
W związku z tym zrobiłam małą zamiankę: 3 za 3.

Widać jakie to tytuły, to wymieniać nie będę.

Jutro wysyłam moją paczuszkę wymiankową w Wymiance Książkowej u Sabinki.

Komentarze

  1. hmm.. mi bardzo się podobały wszystkie 3 części:) Sięgnij rzeczywiście jeszcze raz za jakiś czas:D Ale mi się zrymowało;)
    Polecam za plecami anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kudłata" jak dla mnie przecietna, ale może Tobie sie spodoba:). Czekam na recenzję pozostałych książek:). Pozdrawiam i życzę miłej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiły mnie "Twarze szatana", więc wyczekuję recenzji :) Szwaji jeszcze nic nie czytałam, więc się nie wypowiadam, jakoś nigdy mi do niej nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na wrażenia z Za plecami anioła :) jeżeli treść będzie równie intrygująca co tytuł to ruszę na bibliotekę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy recenzja "Za plecami anioła"? Nie widzę już tej książki w tych do przeczytania... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zu-za recenzja "Za plecami Anioła" będzie do końca wakacji. Jestem w połowie książki ale koleżanka chciała koniecznie przeczytać, więc jej użyczyłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty