Stosik marcowy (2)

Nazbierało się troszkę nowych książeczek do przeczytania ;o)


Od góry:
1. "Wyznania zakupoholiczki", Sophie Kinsella- z wymianki książkowej od Mirandy.
2. "Klub matek swatek", Ewa Stec- j.w.
3. "Sekretne życie pszczół", Kidd- z biblioteki
4. "Aniołek", Collen McCullought- z biblioteki.
5. "Zoli", Colum McCann- z biblioteki.
6. "Wiersze", Jan Twardowski- z biblioteki.
7. "Rozkoszne. Antologia kobiecych opowiadań erotycznych"- z biblioteki.
8. "Dziewczynka i chłopak wszystko na opak", Wendelin Van Draanen- od wydawnictwa Galeria Książki.
9. "Dziedzictwo mroku", Bree Despain- od wydawnictwa Galeria Książki.


Kiedy ja to wszystko przeczytam????

Komentarze

  1. hihi przeczytasz wszystko w swoim czasie :)zwłaszcza podoba mi się to co dostałaś od wydawnictwa Galeria Książki

    Mi wyznania zakupoholiczki się podobały, może bez szału ale miło się czytało

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza tym tak odnośnie Twojego bloga ładnie tu tak książkowo, ale trochę myli bardzo duże zdjęcie w nagłówku.
    Było tu chyba inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jussi usunęłam to zdjęcie, denerwować mnie zaczęło;o) Za dużo tych książek nie może być hihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi teraz bardzo ładnie
    może jeszcze coś wymyślisz w to miejsce

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Aniołka:)
    Twój blog zrobił się bardzo wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cekawy stosik:) Od razu lepiej się czuję. Gratuluję zdobyczy i czekam cierpliwie na relacje.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołka czytałam i bardzo mi się podobał, a wyznania zakupoholiczki znam tylko z filmu :) Stosik super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to pytanie zadaje sobie czały czas i ciągle nie mogę znaleźć odpowiedzi ;)

    Miłego, wiosennego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłych lektur i gratuluję stosiku :)

    Chętnie przeczytałabym Stec, Kidd i jestem ciekawa "Aniołka", bo co rusz gdzieś go widzę, jak nie w internecie, to w księgarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę :)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty