Stosik lutowy- biblioteczny



Początek lutego, więc odwiedziłam bibliotekę ;o)
A to mój stosik:
1. "Klub mało używanych dziewic", Szwaja Monika.
2. "Miłość czy sport", Makowski Ryszard.
3. "Wszysto o Edycie", Opoka Teresa Ewa.
4. "Gosposia prawie do wszystkiego", Szwaja Monika.
5. "Siedlisko"; Cichowlas Robert, Kyrcz JR. Kazimierz.

I tak patrzę, że wszystkie książki to polskie tytuły ;o)



Z poprzedniego stosiku styczniowego z biblioteki czytam jeszcze- wręcz się zaczytuję- "Cieniem wiatru", Zafona, oraz nie wiem czy przebrnę przez "Po życiu"- no zobaczymy w razie czego to męczyć się nie zamierzam i odłożę.

W styczniu o zgrozo znalazła się książka, której nie dałam rady przeczytać. I o dziwo jest to Coelhio "Czarownica z Portobello". No nie wiem czemu, ale nie dałam rady!!! Książkę zaliczam do "Zaczętych...nie przeczytanych".




Komentarze

  1. Bardzo fajny stosik - pozdrawiam i życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  2. Szwaja górą :O)
    To mnie cieszy :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szwaji obie pozycje czytałam bardzo fajne :)
    Czekam na recenzje "Siedliska"
    Miłego czytania życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję stosu:)). Ciekawe książki, więc bedę czekać na recenzję. Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty