"W łóżku z...", oprac. Addams Jessica


"W łóżku z..." to zbiór wyjątkowych, chwilami humorystycznych, często kąśliwych, a przede wszystkim do cna przesyconych erotyką opowiadań, których autorkami są znane bestsellerowe pisarki i zdobywczynie wielu nagród literackich, ukrywające się pod figlarnymi pseudonimami. (cytat z okładki).

Książkę przeczytałam już jakiś czas temu. Ale nie wiedziałam w sumie co mam o niej napisać.
Pozycja zakupiona została w Biedronce, w tak zwanej wersji kieszonkowej- chyba tylko dla tytułu ją wzięlam ;o(
Skoro znane pisarki ukryte pod pseudonimami tworzą te opowiadania to i szczegóły powinny być bardziej pikantne. Jednak się troszkę zawiodłam.
Są to opowiadanka przesycone humorem, seksem. Spotykamy się tu z "Królewną na ziarnku grochu", usłużnym ogrodnikiem, Aniołem Gabrielem, pracownicą pewnego wydawnictwa odwiedzającą pisarza.

Niektóre wciągają inne są nudne.Gdyby nie to, że są to w miare krótkie historyjki, to pewnie odłożyłabym książkę. Momentami miałam wrażenie, że czytam Harlequina (o zgrozo!!!).
Ale może taki był zamysł, że lepsze, pikantniejsze opowiadanka przeplatają się z tymi słabymi??? Nie twierdzę, że nie było ciekawych historii, co to, to nie. Niektóre były...hmmmmm.
Książka interesująca, tylko może nie czytając opowiadań ciurkiem jak są "ustawione", tylko losowo???

Moja ocena: 3/5

Komentarze

  1. również nie przepadam za tworami typu harlequin. zauważyłam, że biedronka ostatnio bardzo zaniżyła poziom swoich książek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty