Powitanie

Witam Was serdecznie na moim nowym blogu.
Postanowiłam stworzyć "swoje nowe miejsce w sieci", aby nie zakłócać za bardzo kompozycji tego pierwszego bloga. Tym blogiem jest "Obsesja Kasiulka", na którym pisałam prawie o wszystkim, a przede wszystkim o moich pracach i postępach w krzyżykowaniu.

Książki to moja pierwsza "pasja". Czytałam już od małego. Pochłaniałam wszystko to, co wpadło mi w ręce. Z biegiem czasu oraz wyklarowaniu się moich zainteresowań, dozuję tematykę książek. Już nie czytam wszystkiego, mam takie założenie: jeśli po minimum 50 stronach czytanej książki "męczę się" po prostu nie czytam jej dalej. Nie chcę tracić czasu, tylko po to aby przeczytać książkę, która i tak nic nie wniesie do mojego życia. Wolę ten czas poświęcić na przeczytanie kolejnej.

Nie sposób przeczytać wszystkich książek, ale jakiś procencik- to zawsze coś.
Będę tu opisywać książki na zasadzie: czy mnie wzruszyły czy nie, czy rozśmieszyły czy nie.... Nie będę ich streszczać, jedynie robić odnośnik do opisu książki w wydawnictwie czy księgarni o ile nie będzie takowego na jej okładce ;o)

Mam nadzieję, ze moje komentarze choć w małym stopniu pomogą Wam w podjęciu decyzji czy sięgnąć po dany tytuł?

Czy będę robić "popularne stosiki"? Możliwe, bo strasznie mi się podobają ;o)
A jak często będą pojawiać się posty, to zależy przecież od tego ile czasu poświęce na książki, bo przecież mam też inne hobby...

Także Witam Was w moich progach....

Komentarze

  1. Super pomysł na książkowy blog, będę tutaj zaglądać:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też będę tu wpadać, bo mi się przyda jakaś sugestia w wyborze lektury.
    Powiadasz, że 50 stron "męki nad książką" skłania Cię do jej odrzucenia. Gratuluję wytrwałości.
    Ja czasami odrzucam ją już po kilku stronach. Ale jak zakocham się w pierwszych zdaniach, to już z nią pozostaję do końca.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty