Blogowe (wrześniowe) zapowiedzi miesiąca

W sierpniu jak wiecie, rozpoczęłam swoje osobiste wyzwanie (już któreś z kolei :/), dotyczące czytania książek z własnych półek. 
Jak pokazało podsumowanie miesiąca sierpnia, wydaje mi się, że dość dobrze się z niego w zeszłym miesiącu wywiązałam, gdyż na 9 książek z półki przeczytałam 7.
Dwie ksiażki, które pozostały przechodzą automatycznie na wrzesień (i tak będzie w każdym miesiącu, o ile nie wywiążę się z własnego zobowiązania) - i nie ważne, że mogą nie pasować pod wyzwania kolejnego miesiąca, bo skoro je wyjęłam to jakiś cel w tym miałam i ochotę na lekturę.



Jak widać powyżej we wrześniu nie szalałam, gdyż mam sporo książek recenzenckich przed sobą, a kolejne do mnie zmierzają, po drugie to nie wyścigi, gdyż KAŻDY z nas wychodzi z założenia, że 

CZYTANIE TO PRZYJEMNOŚĆ 

W tym miesiącu zdecydowałam się tylko, lub aż na 3 tytuły: Wiosnę w Różanach - gdyż pierwsza część tej historii, wzbudziła we mnie pozytywne emocje.
Kolejny tutuł to Zapach spalonych kwiatów - i tu tak naprawdę, nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią... impuls?
Ostatni tytuł września to Tajemnice Skyle - kontynuacja serii Agnieszki Grzelak. Mieliście okazję czytać już opinie wcześniejszych części: Herbata szczęścia, Córka Szklarki,  Ścieżki Avenidów.
I dwie ostatnie (czyli lektury sierpnia): Rosyjska konkubina oraz Wygnana królowa.
Oczywiście pierwszeństwo mają książki sierpnia.

Mam nadzieję, że nic mi nie popsuje moich planów czytelniczych i wszystko tak jak sobie "zaplanowałam" (bo lubię planować) się uda.


Komentarze

  1. Też od dawna planuje czytać jak najwięcej książek ze swojej półki i wreszcie zaczęło mi to wychodzić :D Trzymam kciuki, za Ciebie i za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedną książkę Bogny Ziembickie i zupełnie nie przypadła mi do gustu, pozostałych książek z Twojego stosu nie znam ale życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z samego dołu to chyba jakaś część z cyklu, który zaczęłam, ale z nudów nie skończyłam... Mam nadzieję, że reszta (i może i ten) będzie dla Ciebie bardziej interesująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to seria Siedem Królestw - Król Demon już za mną i bardzo dobrze go wspominam, dlatego też jak przyszła możliwość zdobycia kolejnych części zrobiłam to bez zastanowienia.

      Usuń
  4. Miłej lektury :) Najbardziej jestem ciekawa ,,Wygnanej królowej" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zabieram się za "Drogę do Różan". Jak mi się spodoba, to przeczyta "Wiosnę w Różanach" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że "Zapach spalonych kwiatów" spodoba Ci się o wiele bardziej niż mnie :) Ja byłam bardzo rozczarowana tą pozycją... Trzymam kciuki za realizację wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zapach spalonych kwiatów" bardzo chciałabym przeczytać, bo oglądam serial na podstawie powieści ("Withces of East End") i bardzo mi się podoba. Czekam na Twoją recenzję tej książki :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie kupiłam żadnej książki i mi z tym dobrze :) Pomału wczytuję się we własne półki - zupełnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno uda Ci się sprostać wyzwaniu. Życzę Ci tego z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno dasz radę. Kto, jak nie Ty? ;)
    Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam żadnej, ale najbardziej ciekawi mnie "Zapach spalonych kwiatów".

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię sobie planować co przeczytam i zazwyczaj mi się to udało. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ugh! Cinda Williams Chima... tylko jej książki Ci kompletnie nie zazdroszczę ;) A co do planowania czytelniczego to jeśli tylko wydawca nie oczekuje na recenzje, popuszczam wodzę fantazji i nigdy nie umiem przewidzieć CO akurat przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądam serial "Witches of East End", ktory swoją drogą jest świetny. Dowiedziałam się tym samym, że jest on ekranizacją książki "Zapach spalonych kwiatów", a więc bardzo Ci zazdroszczę. :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rosyjska konkubina i Wygnana królowa kuszą mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie książki Bogny Ziembickiej jeszcze przede mną :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. O ile się nie mylę, to widzę w Twoim stosiku na wrzesień dwie książki historyczne. Z ogromną chęcią przeczytam recenzję! Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię planować, więc trzymam kciuki za nas obie, aby nam się udało te plany wypełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "wygnana królowa" jaka gruba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam w kciuki za realizację twoich planów i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty