Oddam książki w dobre ręce ;)

Wydawnictwo "Druga Strona" dopiero raczkuje. Zajmuje się przede wszystkim poradnikami. Strony internetowej jeszcze nie ma, ale zaprasza na stronę Facebook

Autor " pokazuje jak pożegnać się ze złymi nawykami, które hamują nas na drodze do lepszego życia.
 Sukces nie jest łatwy do osiągnięcia, ale każdy może zmienić swoje życie, zasady są proste. Trzeba tylko wyeliminować „czynnik głupoty” i zacząć działać."

Ja jestem w trakcie lektury "Zamknij się!"
Rewelacyjna książka, autor momentami wręcz dosadnie zrównuje nas z ziemią, jednak robi to w bardzo mądry sposób.


W związku z tym mam dla Was niespodziankę wraz z wydawnictwem Druga Strona. Jeśli macie ochotę na lekturę tych książek wystarczy wpisać się w komentarzu pod postem zostawiając dodatkowo swój adres email.
Nic więcej nie chcę, nie trzeba nigdzie linkować zdjęcia, ani go zamieszczać na swoim blogu.
Prawdopodobnie do książek dołączę zakładkę własnoręcznie zrobioną ;) Ale jak ona będzie wyglądać, tego nie ujawnię :) Ot taka mała niespodzianka dla zwycięzcy :D
Zapasy trwają od 
1-15 listopada 2013 do godziny 16:00

Jesteście chętni?

Komentarze

  1. No jasne,ze chce Olusia85@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się i ja ;)
    malwa44@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się
    recenzjekiti@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie
    jusssi@interia.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również się zgłaszam
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com
    Fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chętnie się zgłoszę:) justynasec@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    pyza600@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    email ; damiansowa@spoko.pl
    Jeszcze nigdy nic nie wygralem, wiec dla tego wieze z calego serca ze ten konkurs okaze sie dla mnie szczesliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :) również zgłaszam się po książki :)
    betterware11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,

    to ja też się zgłaszam :)
    panna.indyviduum@gmail.com

    Pozdrawiam,
    I.

    OdpowiedzUsuń
  11. A czemu by nie spróbować :)
    pikuss.ola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja też :)
    roksana.t@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty