"Mistrz", Katarzyna Michalak


tytuł: "Mistrz"
autor: Katarzyna Michalak
wydawnictwo: Filia, Poznań 2013, str. 309
ISBN: 978-83-63622-05-3
seria: Seria z tulipanem

Kolejna seria Kasi Michalak, tym razem Seria z tulipanem- i ponownie opływam w zachwytach. Nie mam pojęcia co ta Kejt M ma w sobie, że tak magnetyzuje swoimi książkami. Wydawałoby się, że już wiemy wszystko, raczej nie powinna nas już zaskoczyć, jej historie mają pewien podobny schemat, a jednak zawsze wzruszą, zachwycą wzbudzą uśmiech na twarzy. Już myślałam, że niczym mnie autorka nie zachwyci. Literatura erotyczna i Kasia Michalak? Nie, raczej nie.

Jakież było moje zdziwienie gdy książkę dostałam od koleżanki i pochłonęłam ją w ciągu zaledwie kilku godzin. Fabuła jest świetna, gdyż jest to powieść obyczajowa jednak z elementami erotycznymi i bardzo pięknie i delikatnie jest to wszystko skonstruowane. Nie ma tu ostrych scen seksu, ale nie jest to też typowe mdłe romansidło.

Nie będę pisała konkretnie o czym jest książka, wiele już o niej pisano. Wspomnę tylko że historia jest świetnie nakreślona, akcja bardzo płynnie się rozwija, nie ma czasu na nudę.

Znalazłam tylko jeden” minus”. Zakończenie- dlaczego znowu autorka tak skrzywdziła bohatera, który mnie urzekł, zachwycił, byłam pewna że tym razem jednak wszystko się szczęśliwie zakończy (bo ja lubię niegrzecznych mężczyzn). Znowu płakałam, ponownie mnie wzruszyła.

Jak widać autorka w swoich historiach wzbudza wiele emocji, jest płacz, jest śmiech, jest żal i jest wściekłość.

Dawno nie spotkałam się z polskim autorem który tak manipuluje  czytelnikiem oczywiści w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Kto jeszcze nie miał możliwości zapoznania się z tym tytułem polecam, a na pewno się nie zawiedziecie.

Moja ocena: 5/5

Książka bierze udział w wyzwaniu- "Polacy nie gęsi..."

Komentarze

  1. Osobiście wole "ciemną stronę' Katarzyny Michalak, a 'Mistrz" to jedna z moich ulubionych ksiażek

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuje się pod twoją recenzją w 100%. Fenomanalna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mistrzem" jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ją mieć!!!! Uwielbiam Michalak!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pani Kasia to dla mnie mistrzyni lekkiej powieści z emocjami. na dniach rozpoczynam jej serie ze Sklepikiem i doczekać się go już nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  6. To już kolejna pozytywna recenzja tej książki. Muszę ją dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy zachwalają, więc chyba nie pozostaje nic innego jak przekonać się samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęcam- to całkiem inna Kasia Michalak- kto by pomyślał?

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje zdanie na temat Mistrza już znasz:) chciałam tylko polecić "Szkołę żon" Magdaleny Witkiewicz, może już słyszałaś o tej pozycji? Zachęcam jest to na prawdę subtelnie napisany erotyk, dodatkowo wielkim plusem jest fabuła:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Szkole żon" czytałam, jak będę miała możliwość to chętnie sięgnę już nawet z samej ciekawości ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty