"Za milion dolarów", Susan Mallery



tytuł: Za milion dolarów
 autor: Susan Mallery
wydawnictwo: Harlequin Enterprises, Warszawa 2008, 2011; 443 strony
ISBN: 978-83-238-8288-6
seria: Opowieści z pasją

Czy myślałyśmy kiedyś o księciu z bajki? Czy dla pieniędzy wyszłybyśmy za mąż?

Julie, Willow i Marine to 3 siostry, które dostają od swojej babki propozycję nie do odrzucenia: jeśli któraś z nich wyjdzie za mąż za Todda Astona III, to każda z nich dostanie milion dolarów. Kusząca propozycja, nieprawdaż?
Siostry zastanawia fakt, co jest nie tak z milionerem, że potrzebuje swatki?

Na pierwszy ogień idzie najstarsza z sióstr- Julie. Jednak mile się rozczarowuje spotkaniem z mężczyzną- Todd jest miły, przystojny i o dziwo bardzo ją pociąga. Spędzają mile czas, który kończy się wspólnie spędzoną nocą. Todd Aston III również jest zauroczony kobietą, o której myślał wcześniej, że tak jak inne kobiety- jest łasa na pieniądze. Targają nim wyrzuty sumienia, gdyż nie jest tym za którego się podaje. Postanawiam wyznać to Julie.
Czy Julie mu wybaczy i jakie konsekwencje przyniesie wspólnie spędzona noc?

Kolejny rozdział- kolejna historia, ładnie i sprawnie spleciona z pierwszą. Willow dowiadując się jak potraktowano jej starszą siostrę postanawia udać się do posiadłości Todda Astona III z karczemną awanturą. Niestety nie zastaje go w rezydencji. W posiadłości jest tylko Kane Dennison- ochroniarz i przyjaciel Todda.
Kane wiele przeżył w swoim życiu, wiele złego doświadczył, co spowodowało, że jest nieufny, oschły i niedostępny. Ale co takiego posiada Willow, że Kane się zmienia? Jaką rolę odegra w tym Jaśmina?

Ostatnia część- ostatnia historia, to przygotowania do ślubu Julie, a Marina, najmłodsza z sióstr wraz ze sławnym Toddem Astonem III ma zająć się jego przygotowaniem. Marina postanawia skupić się jedynie na przygotowaniach do ślubu siostry. Czy jej się uda?

O Susan Mallery nie słyszałam wcześniej, to moje pierwsze spotkanie z tą autorką. 
Od jakiegoś już czasu- kilka dobrych lat- nie sięgam po romanse, po prostu miałam już przesyt. Jeszcze będąc w liceum zaczytywałam się w tego typu książkach.
Jednak postanowiłam dać szansę chociaż jednej pozycji- i się nie zawiodłam. Książkę czyta się bardzo przyjemnie, szybko a przede wszystkim ciężko się od niej oderwać.

Wcześniej książka ta została wydana w 3 częściach: " Randka w ciemno", "Cudowne ocalenie", "Wbrew rozsądkowi".

Moja ocena: 4/5


Za przeczytanie książki dziękuję serdecznie wydawnictwu Harlequin Mira



Komentarze

  1. Ja tam lubię dobre romanse i z tym z chęcią bym się zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zwróciła moją uwagę z powodu okładki, ale widzę że i wnętrze niczego sobie. Z chęcią przeczytam:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Często romans jest traktowany po macoszemu, a historie z tego gatunku równie często sa interesujące co inne gatunki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero co skończyłam czytać tę książkę. I zgadzam się z Twoją opinią. Lekka i przyjemna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty