Wymiankowa przesyłeczka

Dziś dotarła do mnie przesyłeczka z Wymianki książkowej organizowanej przez Sabinkę.

Nazwisko nadawcy na kopercie, coś mi już mówiło, ale nie mogłam do końca skojarzyć. Wyjęłam paczuszkę, przejrzałam tak na szybkiego- ooooo fajne książki, jeszcze nie czytałam- i odłożyłam, bo dziś napadowe bóle głowy mam. A że miałam odpalonego lapka to postanowiłam od razu podziękować Agnieszce za paczuszkę.

Weszłam na jej bloga i tak sobie czytam w opisie. . . czytam. . . czytam. . . kurcze. . . nieeeeeeeeeeeeeeee. .. to nie możliwe. . . poleciałam po paczuszkę żeby zobaczyć jakie to tytuły. . . patrzę "Bez przebaczenia" zerkam na profil na blogu. . .. o nieee książkę autorską dostałam i to jeszcze z autografem!!!!!! I bóle głowy ustąpiły!!!!

O to paczuszka którą otrzymałam od Agnieszki

A to autograf:



Pani Agnieszce bardzo przepięknie dziękuję za te 2 pozycje!!!!

Sabince dziękuję za zorganizowanie wymianki!!!

A moja paczuszka do. . . zostanie już jutro nadana. Mam nadzieję, że równie szybciutko dotrze do adresatki.

Komentarze

  1. Ogromnie gratuluje i życze przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę przyjemnego czytania:)). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu no i masz podwójną niespodziankę, a ksiązkę Agnieszki polecam, tylko naszykuj sobie tyle czasu by skończyć za jednym podejściem, wiem co mówię, kładłam się nad ranem :)
    jej się nie da odłożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) A książki interesujące, szczególnie "Bez przebaczenia". Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna paczuszka, książki i zakładka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczka świetna, gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę :) Piękna wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję zdobyczy i ogromnie zazdroszczę autografu pani Agnieszki :)

    ja niestety z powodu sajognu na uczelni musiałam tym razem z wymiany zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  10. A co ja mam powiedzieć?? To moja pierwsza książka z autografem i dedykacją:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że paczka dotarła cała i zdrowa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty