Przedsmak zła, Alex Kava [6 pierwszych rozdziałów]




Kilka dni temu wspominałam o premierze „Przedsmaku zła” Alex Kavy. Dziś przyszedł dzień abym mogła Wam opowiedzieć troszkę o tej książce. Nie będzie to wiele informacji, gdyż znam jedynie sześć pierwszych rozdziałów, jednak ta niewiedza dodaje jedynie smaczku aby czekać cierpliwie na resztę historii.

Twórczość autorki poznałam już jakiś czas temu. Nie znam jej wszystkich tytułów ale to nie znaczy, że czytanie książek, które powstały spod jej pióra bez zachowania kolejności będzie problemem. Miałam okazję zapoznać się już z tytułami z serii „Ryder Ceed” - Mroczny trop, Ściśle tajne i Epidemia, oraz kilka tytułów z serii „Maggie O`Deel” - Dotyk zła, Czarny piątek, Zło konieczne.
Zapoznanie się z prequelem cyklu o Maggie to świetna okazja, aby poznać wcześniejsze losy bohaterki, dowiedzieć się jak wyglądały początki jej kariery. Myliłby się ten, który myślał, że będzie spokojnie i bez fajerwerków. Oczywiście autorka szczegółowo opisała pracę profilera kryminalnego. Pojawia się postać mordercy, a bohaterka staje przed trudnym zadaniem rozwiązania łamigłówki.

Alex Kava nie zawodzi nigdy. Wiedziałam, że to się będzie dobrze zapowiadać i nie obawiałam się, że skoro to cofnięcie się wiele lat wstecz to nie znaczy, że będzie nudno i statycznie.

Czekam z niecierpliwością na pełne wydanie książki, bo to co autorka zaserwowała w tych sześciu rozdziałach wzbudza wielką ciekawość.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty