Morze pomysłów na bezmiar szczęścia, Mr. Wonderful



Mr. Wonderful
Morze pomysłów na bezmiar szczęścia
Czarna Owca, Warszawa 2016, str. 148
ISBN: 978-83-8015-146-8

Szczęście to pojęcie względne. Na rynku wydawniczym powstało wiele pozycji traktujących o tym zagadnieniu, porad co zrobić i jak aby być szczęśliwym, odsunąć smutki, żyć dniem dzisiejszym. Nie sięgam po tego typu poradniki, bo uważam, że jeśli sama sobie nie pomogę, nie poradzę z problemem to nikt tego za mnie nie zrobi i tym bardziej nie powie jak powinnam postąpić.  Jednak po książkę, która została u nas wydana nakładem wydawnictwa Czarna Owca, Morze pomysłów na bezmiar szczęścia sięgnęłam chętnie, bo wiedziałam, że to całkiem inne spojrzenie na temat i przede wszystkim przedstawione w całkiem odmienny sposób.

Już sama okładka książki przykuwa wzrok. Morze pomysłów na bezmiar szczęścia to pozycja z dużą ilością motywujących kolorowych obrazków nie raz powodujących uśmiech na twarzy, mnóstwem krótszych lub dłuższych cytatów pokazujących, że szczęście tak naprawdę powinniśmy szukać w sobie, i dostrzec je w najbliższym otoczeniu.

Tak naprawdę przeglądając tę książkę, czytając cytaty i oglądając zdjęcia nie raz bezwiednie się uśmiechałam . Autor w na pozór oczywistych słowach pokazał mi że szczęście jest obok nas, wystarczy się rozejrzeć, dostrzec je w najmniejszym elemencie otoczenia.

Książka podzielona jest na dziesięć rozdziałów, a każde z nich niesie przesłanie. Dodatkowo na końcu książki znajdziemy motywujące naklejki, które możemy wykorzystać gdzie tylko chcemy.

Polecam serdecznie, to bardzo ciekawa i wnosząca wiele pozytywnych emocji pozycja.

Moja ocena: 8/10

Za książkę dziękuję wydawnictwu Czarna Owca.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty