Spotkanie autorskie ze Stefanem Dardą

Dziś tak na szybciutko i świeżo kilka zdjeć ze spotkania autorskiego ze Stefanem Dardą w Bibliotece Publicznej w Dubiczach Cerkiewnych. Na spotkanie udałam się tak naprawdę dzięki Paulinie Król, która mnie o nim poinformowała, i to ona je właśnie prowadziła.
Paulino gdybyś nie Ty to przegapiłabym tak świetne spotkanie :)





Zdecydowałam się na dwa tytuły :)






Ciekawa jestem czy proza autora mnie porwie, bo do tej pory nie miałam okazji poznać jego twórczości. 

Komentarze

  1. Cała przyjemność po mojej stronie. Bardzo miło było Cię zobaczyć :) i cieszę się, że spotkanie się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajnie. Zazdroszczę podwójnie, i spotkania z autorem, i z Pauliną. :)
    U mnie jedyna zakupiona książka Stefana Dardy leży niestety wciąż nieprzeczytana. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam twórczości Dardy, a chciałabym to zmienić. I najchętniej zaczęłabym właśnie od "Zabij mnie, tato".

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mnie tam nie było! Po "Zabij mnie, tato" uwielbiam autora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam dwie książki Dardy, a teraz mam zamiar zapoznać się z "Zabij mnie, tato".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty