Ostatnie w tym roku nowości na półce i krótkie podsumowanie roku


Miały pojawić się jeszcze dwa posty recenzenckie, ale postanowiłam, że nie będę nic na siłę robić i dziś w ostatnim dniu roku pokażę moje dwumiesięczne nabytki :)



Odbicia, Aneta Modelska - recenzencka od Krytyki Politycznej
Smak miłości, Iga Adams - recenzencka od autorki
Powrót do Nałęczowa, Wiesława Bancarzewska - wymiana na LC
Konopnicka jakiej nie znamy, Maria Szypowska - recenzencka od Sztukatera
Bracia Karamazow, Fiodor Dostojewski - j.w.
Gdzie się cis nad grobem schyla, Alan Bradley - j.w.
Adam Mosser i łowca siódmego mroku, Konrad Berg - j.w.
Dziedzic wojowników, Cinda Williams Chima - j.w.
Dziedzic czarodziejów, Cinda Williams Chima - j.w.
Dziedzic smoka, Cinda Williams Chima - j.w.
Krew i piekło, Sarah Dunant - j.w.
W kuchni z miłością, Sophia Loren - j.w.
I popłynie krew, Snorri Kristjansson - j.w.
Przemyślny szlachcic Don Kichot z Manczy, Miguel de Cervantes - j.w.
Trzy odbicia w lustrze, Zbigniew Zborowski - j.w.
Jak przelać kota do kieliszka? - j.w. (komiks)
Kubatu i tak nie uwierzysz? - j.w. (komiks)



Kolejny stos to efekt wymian i zakupów plus jedna pozycja recenzencka.

Łowca snów, S. King - zakup u Kasi
Synowie, Pearl S. Buck - j.w.
Dom w ruinie, Pearl S. Buck - j.w.
Łaskawa ziemia, Pearl S. Buck - j.w.
Ukryty kwiat, Pearl S. Buck - j.w.
Mężczyzna, który przestał płakać, N. Schulman - j.w.
Wróżbiarze, L. Bray - wymiana na LC
Ziemia wojny, J. Łatynina - recenzencka od wydawnictwa Feeria


Jeden Bóg, Katarzyna Mlek - recenzencka od autorki i Empemedia
Pan na Wisiołach. Mroczne siedlisko, Piotr Kulpa - recenzencka od Videograf
On, Łukasz Henel - j.w.
Najsmutniejsze dziecko, C. Glass - zakup własny
Jak feniks z popiołów, J. Jones - j.w.


 Vartiomis, Aleksandra Wesołowska - recenzencka od Wfw
Dziedzic Drakona, Rafał Czecholewski - j.w.
Miecze przyszłości, Angelika pieniążek, Munired Weber-Gartner - j.w.
Swobodna, S.C. Stephens - wygrana u Basi
Próba uczuć, Tina Weber - recenzencka od wydawnictwa Akurat i Business and Center


Wspomnienia o dziurawym dachu, J. Groszek - recenzencka od grupy Polacy nie gęsi
Mroczny trop A. Kava - recenzencka od MIRY
Opowieści dubajskie, B. Wicks - prenumerata
Dzieci brazylijskiej ulicy, S. De Carvalho - j.w.

Prezent świąteczny, który sama sobie zrobiłam ;)


 Piaskownica, D. Marcinkowska
Policjant, J. Jakubowski
Szósta era, R. Cichowlas
Królestwo spokoju, J. Ketchum
Czas zamykania, J. Ketchum
Potomstwo, J. Ketchum

I dwa ostatnie tytuły pożyczone od bliskiej znajomej, u której a propos jest sporo moich książek - jakieś 50 sztuk. Bo ja książki pożyczam :P

Nowa ziemia, J. Baggott
Nowy przywódca, J. Baggott


Galeria Książki uzupełniła moją serię Kronik Dziedziców o czwartą część - Dziedzica Zaklinaczy, oraz kolejną część serii Lois Lowry - Skrawki błękitu :)

Czytaliście któryś z tych tytułów?

Podsumowując rok 2014 przeczytałam 217 książek, w tym 213 recenzje ujrzało już na blogu - 4 ostatnie tytuły zrecenzuję już w styczniu - tu pełna lista. To o 67 książek więcej niż w 2013 roku ;) Oczywiście było kilka tytułów, które mogłam sobie darować, gdyż nie wywarły na mnie żadnego wręcz wrażenia, a momentami tylko irytację, ale na szczęście sporo było tytułów które wpisały się na moją listę naj.

Przy okazji skoro widzimy się już po raz ostatni w tym roku

 pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze  życzenia Noworoczne. Życzę Wam mnóstwa świetnych lektur, od których ciężko się oderwać, mnóstwa czasu na lektury i gumowych regałów i ścian w domu, aby te wszystkie dobra pomieścić :)


Komentarze

  1. Odbicia - ach!!! Cudo!! I tyle Ketchuma :] Życzę równie obfitującego w książki Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz takie książkowe nabytki, że ogromnie Ci zazdroszczę:) Tak wiele książek masz przeczytanych w tym roku, że musze wziąć z ciebie przykład :) życzę by przyszły rok był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku. Bardzo dobry wynik z książkami, u mnie było 113 książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te stosiki, podkradłabym parę tytułów ;)
    Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga w 2015 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ojej cóż za wspaniałości balsam dla duszy, radość dla oczu! :) :) Nic tylko patrzeć i patrzeć, kocham stosiki :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i jeszcze więcej wspaniałych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale spory stosik ci się uzbierał i to same cudeńka.
    Wszystkiego najlepszego na rok 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stosy! Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam " Najsmutniejsze dziecko " i to na tę recenzję czekam najbardziej. . Gratuluję wyniku i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh, wspaniałe książki, najchętniej przeczytałabym ,,Dzieci brazylijskiej ulicy".. Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadchodzący Nowy Rok to nie tylko okres radości, ale również zadumy nad tym co minęło i nad tym, co nas czeka. Tak wiec dużo optymizmu i wiary w pogodne jutro.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, piękne zbiory! Udanej lektury i szczęśliwego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych książek Ci dobyło. Ja nawet nie wiem ile przeczytałam, a nie chce mi się liczyć.
    Z chęcią przeczytałabym te, o których pisałam pod recenzjami oraz Ketchuma.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam jedynie dwie pozycje z tego ogromnego stosów lub nawet stosów. ;) Bardzo spodobali mi się Wróżbiarze, historia z dawnych lat, nie mogę doczekać się kontynuacji. Dziedzic wojowników zaś mnie nie zachwycił, po cudownej serii Siedem Królestw autorki, liczyłam na wiele, chyba za wiele. ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, liczba książek którą przeczytałaś w tym roku jest powalająca. Gratuluję :) Tobie również życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.

    Piękne nabytki. Sama ostatnio też kupiłam "Dziedzica Wojowników" i jestem bardzo ciekawa tej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych książek. Wow! Życzę Ci zaczytanego nowego 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Jestem pełna podziwu dla Ciebie, a jednocześnie zazdroszczę, że mogłaś tyle książek poznać:)
    Niech 2015 rok przyniesie jeszcze lepszy wynik!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale dużo tego:)
    Happy 2015!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki stos książek ! Z pożyczonych polecam Nową Ziemię. Dla mnie była świetna.
    Również życzę wielu sukcesów i radości w 2015 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale bogate stosy! Nie czytałam jeszcze żadnej z tych pozycji, dlatego z przyjemnością zapoznam się z Twoimi recenzjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. KREW I PIĘKNO posiadam, więc czekam na recenzje. Porównamy wrażenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty