Wyniki urodzinowego rozdania :)

Tak mnie dziś z samego rana Google przywitało :)


Z okazji urodzin bloga, które było 17 stycznia i okazji dzisiejszych moich urodzin (dlatego właśnie ten termin wybrałam jako dzień losowania) powstało właśnie to rozdanie :)

Bardzo Wam dziękuję za sugestie co do tytułów. Kilka znam ze słyszenia, ale również sporo jest takich o których nie słyszałam. Trochę poszukałam w sieci, poczytałam i widzę, że mogą mi się spodobać:)

Nie przedłużając, lista osób w kolejności zgłoszenia:
 1. Aga CM
2. Diana Górska
3. Ola Pikos
4. Natalia Łubińska
5. Basia Pelc
6. Malineczka 74
7. Małgorzata Zaczytana
8. Aleks andra
9. Lustitia
10. Alicjamagdalena
11. Dorenn
12. Edyta Chmura
13. Damian

Z 13 chętnych osób, generator wylosował numer...


8 Aleks andra 

Gratuluję serdecznie!!!

W ciągu weekendu odezwę się do Ciebie na maila.






Komentarze

  1. Ja to mam zawsze pecha :/ Tyle wygrać, taki pokaźny stosik to wielka uciecha. Szkoda ze się nie udało :(
    No cóż pozostaje pogratulować zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaajjjjjjjj, byłam tak blisko! :( Gratulacje dla zwyciężczyni. I jeszcze raz - wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie! Ale się cieszę! Zaglądałam od wczoraj, bo moja kobieca intuicja coś przeczuwała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty