Podsumowanie miesiąca- listopad :D

Kolejny miesiąc za nami, nadal nie mam pojęcia jak to szybko leci :D

W tym miesiącu kilka książek szczególnie mi się spodobało z czego jestem zadowolona i oceniłam je dość wysoko.
Pod wyzwania niewiele tytułów mi pasowało, jedynie polscy autorzy mnie w tym miesiącu nie zawiedli.



liczba przeczytanych książek: 14
ilość książek które zajęły moje półki: 28


wyzwania:
-"Pod hasłem"- 1
"Z literą w tle"- 0 
"Od A do Z"- 0
"Czytam fantastykę"- 4 
"W prezencie"- 0 
"Polacy nie gęsi"- 8 
"Kończę serie wydawnicze"- 0
"Wyzwanie kryminalne" -1 

Grudzień to miesiąc posuchy w wydawnictwach więc spokojnie nadrobię niewielkie już zaległości, ale mam plan sięgnięcia po lektury własne, które już od jakiegoś czasu czekają na swoją kolej.

A jak Wam minął listopad?

Komentarze

  1. Świetny wynik osiągnęłaś.
    U mnie kiepściunio tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zamiar nadrobić zaległości w grudniu:) Gratuluję wyniku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku :) Mi udało się przeczytać w listopadzie 11 książek i jestem całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super statystyki :) U mnie 4, ale w grudniu się poprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Też mam zamiar nadrabiać zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre statystyki czytelnicze. Życzę ci, by grudzień był równie owocnym miesiącem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Cieszę się, że polscy autorzy Cię nie zawiedli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku! :)
    U mnie również było bardzo dobrze :) ,ale to nie był taki wynik jak Twój!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ciekawości sprawdziłam i w listopadzie przeczytałam 16 książek. Nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników - pozazdrościć :) I życzę miłego czytania w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 28 nowości. ładnie :) dla mnie listopad był dość szczęśliwym miesiącem. mało książek mnie zawiodło, a nawet jedna bardzo mile zaskoczyła. życzę aby grudzień był u Ciebie jeszcze owocniejszy!

    p.s. nie lubię Laryego Wingeta. czytałam dwie książki i jego wielkie ego skutecznie zniechęca mnie do kolejnych.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty