Debiutext

Jakiś czas temu otrzymałam maila od Pani Aleksandry Jursza prowadzącej portal
 http:/debiutext.eu
z propozycją zamieszczenia mojego linka do bloga, na tymże portalu. 
Początkowo z niczym nie kojarzyłam tego portalu więc trochę czasu zajęło mi przejrzenie jego i zapoznanie się z zawartością. Odpowiedziałam pozytywnie i wypadałoby również wspomnieć o tym fakcie na blogu.


Ta propozycja to dla mnie duży zaszczyt tym bardziej, że bloga prowadzę dopiero od stycznia 2011. Moje recenzje/opinie początkowo były zdawkowe, krótkie. Z czasem po tych dwóch latach powoli zaczynają się "wyrabiać", o czym świadczy również współpraca z innymi wydawnictwami- to ich zaufanie do mnie; zwiększająca się ilość obserwatorów oraz komentarzy pod postami. Widocznie piszę coraz lepiej i na tyle interesująco aby zachęcić innych do danego tytułu.
Bardzo się cieszę że mój blog może dzięki temu portalowi odwiedzić więcej osób.

Bardzo dziękuję za zaufanie Pani Aleksandro :)




Komentarze

  1. Gratuluje ;) Nie wiedziałam ze tak długo prowadzi bloga- ja przy moim marnym pół roku moge się schować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie:)) Tak długo już prowadzisz bloga, fajne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie Kasiu odnośnie Debiutextu napisałam do Ciebie e-maila:)
    Również nie wiedziałam, że tak długo prowadzisz swój blog:):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty