NEWS! NEWS! NEWS!

harlequin.pl

Wydawnictwo Harlequin MIRA stworzyło nową, bardzo interesującą serię

Nowa seria Kiss to zabawne, zmysłowe opowieści dla kobiet, mnóstwo emocji i świetnej zabawy!.
Kiss to nowa seria zmysłowych i zabawnych opowieści. W każdej historii znajdziesz dużą dawkę humoru i niezapomniany dreszczyk emocji towarzyszący nowej miłości.

Ja już nie mogę się doczekać pierwszych tytułów.
W serii ukażą się w najbliższym czasie:
  • "Kronika ślubnych wypadków", J. Hart - premiera 31 maj
  • "Kto się śmieje ostatni", T. Wylie- premiera 14 czerwiec
  • "Czyste szaleństwo", A. Andrews- premiera 28 czerwiec
  • "Bez zobowiązań", A. Blake- premiera 12 lipiec


Nowa seria to również konkursy.
Pierwszy na recenzję wybranego tytułu z ciekawymi nagrodami :) Wystarczy spełnić podane niewygórowane warunki i napisać recenzję wybranego tytułu z Serii KISS.
Drugi to konkurs foto o którym wkrótce na stronie :)
Wiadomości o konkursach są podlinkowane. Oprócz tego można sobie podebrać 1 z 3 banerków o serii.

A jak Wy się zapatrujecie na nową serię oraz lekką i przyjemną lekturę na wakacje z tej serii??????

Komentarze

  1. Widziałam te książki dzisiaj w bibliotece ale raczej nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie już jadą 2 pierwsze książki, a i w konkursie wezmę udział <3 Mam dobre przeczucia, jeśli chodzi o te serię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty