"Królowa śniegu", Hans Christian Andersen


autor: Hans Christian Andersen
tytuł: "Królowa śniegu"
ilustracje: Vladyslav Yerko
wydawnictwo: Wydawnictwo M, Kraków 2012, str.31
ISBN: 978-83-7595-596-5

Mam wrażenie, że nie ma osoby, która nie zna najpiękniejszej (według mnie) baśni Andersena- "Królowa Śniegu"? Dlatego też nie będę streszczać fabuły opowiem tylko o wydaniu.

Gdy Wydawnictwo M pokazało na swojej stronie nowe wydanie baśni i to jeszcze z ilustracjami Vladyslava Yerko zapragnęłam je mieć. Książka jest przepięknie wydana, duży format, twarda okładka do tego obwoluta i śliskie strony które przyjemnie się przewraca, to to czego właśnie oczekiwałam.
I do tego jeszcze przepiękne ilustracje, świetnie obrazujące każdy rozdział. Ilustracje są jedno i dwustronne, w najmniejszym szczególe dopracowane, bardzo działają na wyobraźnię.Gdyby tak dłużej się nim przyjrzeć widać magię baśni. 

Tę książkę powinien posiadać każdy w swojej biblioteczce, to świetny prezent dla malucha lub dla siebie już za samo wydanie, bo tu trzeba powiedzieć, że wydawnictwo bardzo się postarało aby wydanie tworzyło spójną całość z pięknymi ilustracjami.

Cieszę się że mam możliwość posiadania tego wydania w swojej biblioteczce i Wam również polecam.

Moja ocena: 5/5

Poniżej kilka ilustracji z książki.






Za możliwość zapoznania się z pięknym wydaniem książki dziękuję Wydawnictwu M.

Książka bierze udział w wyzwaniu:


Komentarze

  1. Jak dla mnnie ilustracje w książce są piękne, tak samo jak sama historia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będąc dzieckiem kochałam tą bajkę.. czytałam nieskończoną ilość razy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tak dawno odświeżyłam sobie Andersena i mnie nie oczarował. W tej książce ilustracje faktycznie są śliczne, ale nie wiem, czy by mnie skusiły do zakupu baśni, która nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, piękna baśń. Muszę do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilustracje piękne, robią wrażenie :)
    Recenzja dodana do wyzwania,
    pozdrawiam serdecznie :)
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty