Czerwcowe nabytki :)

Obficie czerwiec się w nabytki książkowe rozpoczął, ale wspominałam, że już niewielką kwotę z 
Wyzwania "W Prezencie" przeznaczyłam na książki- była okazja kupić tyle książek za zaledwie trochę ponad stówkę, więc szkoda było nie skorzystać:)
Tak się właśnie prezentuje ten stosik poniżej, nie będę opisywać książek gdyż bardzo dobrze widać tytuły.


Kolejny stosik to książki z wymiany na LC:

1. Pionowe formy wyciszenia", K. Bodzoń- wygrana na blogu Między kartkami
2. "Twarz z przeszłością", F. Michaels- wymiana na LC
3. " Tajemnica panny Hamilton","Zaginiony posag" i "Mistyfikacja", C. Camp- j.w.
4. "Fortunne i niefortunne przypadki sławetnej Moll Flanders", D. Defoe- j.w.
5. "Rubaszny król Hal", G. Bidwell- j.w.


I ostatnie książki recenzyjne:
1. "Kto się śmieje ostatni", T. Wylie- od wydawnictwa Harlequin MIRA
2. "Kronika ślubnych wypadków", J. Hart- j.w.
3. "Zakochanka", Z. Rychter- od wydawnictwa G+J Książki
4. "Instynkt mordercy", H. Graham- j.w.
5. "Syrenka", C. Lackberg- od wydawnictwa Czarna Owca
6. "Chuliganka", I. Jung- j.w.
7. "Ciotki", A. Drzewiecka- od wydawnictwa M
8. "Ostatnie lato", C. Vighy- j.w.
9. "Nocna rozmowa", C. M. Lakotta- j.w.
10. "Królowa Śniegu" H. Ch. Andersen- j.w.

Wydawnictwom dziękuję za zaufanie !


I to by było na tyle. Tyle ciekawych książek a czasu malutko ;)

Komentarze

  1. Do mnie w czerwcu przyszła tylko jedna książka :) I w sumie nawet się cieszę, bo mam co czytać póki co.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twoje stosiki i wiem że wysyp będzie z końcem miesiąca :)

      Usuń
  2. Ooo... Jakie piękności. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę wiele interesujących pozycji. Zaginiony posag już od dawna mam w planach, ciekawa jestem Chuliganki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Camp i powieści historyczne dlatego też obok tych tytułów nie mogłam przejść obojętnie :)
      Co do Chuliganki to pewnie w przyszłym tygodniu będzie już recenzja, tylko muszę jeszcze skończyć jeden kryminał :)

      Usuń
  4. O, jak bogato! Pozdrawiam życząc wspaniałej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe stosiki:)w każdym znalazłabym coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o większości z tych powieści, a wie czekam z niecierpliowścią na recenzje :) ! Zazdroszczę całej sagi "szeptem" . Chociaż jej lektura jeszcze przede mną to mam nadzieję ze niedługo wpadnie mi w ręcę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale Ci się nazbierało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak nie ma to nie ma a jak już jest to skumulowane ;)

      Usuń
  8. Nawet nie wiesz, jak mnie cieszy Twój pierwszy stosik za pieniądze uzbierane w wyzwaniu :-) Czyli opłacało się czytanie :-))) Miłej lektury!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie zawsze się opłaca! A już tym bardziej jak bierzemy udział w tak świetnym wyzwaniu. Pewnie gdyby nie ono to bym nie uzbierała pieniążków na książki ;) A to wszystko dzięki Tobie :) Jestem ciekawa ile uda mi się w całym wyzwaniu książek- ale o tym dopiero w grudniu się dowiemy ;)

      Mam nadzieję, że wyzwanie będziesz kontynuować w przyszłym roku ale z innym hasłem aby więcej literek różnych było?

      Usuń
  9. Wow dopiero mija pierwszy tydzień czerwca, a już masz taki duży stosik? Pogratulować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na twoją recenzje "Chuliganki". Reszta książeczek też jest interesująca. Jak ty znajdujesz tyle czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chuliganka" już niedługo :)

      Jeśli chodzi o czas na czytanie, to proste nie pracuję, nie mam dzieci- czytam w każdej wolnej chwili na zmianę z rękodziełem :)

      Usuń
  11. Na mnie czeka Rubaszny król Hal, w towarzystwie całego stosu bidwellowskich biografii, ale w końcu przyjdzie na nie czas. Mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mega dużo interesujących książek. Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwiec zapowiad się u Ciebie fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stosiki! Widzę, że u Ciebie równie obfite. : D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stosiki! Masz tu kilka bardzo ciekawych tytułów. Ja właśnie zaczęłam czytać "Pionowe formy wyciszenia". Resztę znam tylko ze słyszenia, ale z chęcią bym się rzuciła na "Ciotki", "Chuligankę" i wiele innych pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne książki:) Zazdroszczę Ci, że masz tyle wolnego czasu na czytanie. Mnie brakuje nawet chwili, żeby wejść i przeczytać nowe recenzje na blogach. Ehh...szkoda mówić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty