"Zakazana miłość", Vered Morgan


autor: Vered Morgan
tytuł: Zakazana miłość
wydawnictwo: Hachette, Warszawa 2011
ISBN: 978-83-7575-894-8
strony: 350

Książka z serii -Pisane przez życie. Serię tą uwielbiam, Jednak ta książka mnie nie porwała. Dość przewidywalna, możliwe że dlatego gdyż kobiety afgańskie są traktowane źle, nie mają własnego zdania, nic bez pozwolenia męża lub matki męża nie mogą zrobić. 
"Zakazana miłość" to miłość Szerin - Pasztunki przestrzegającej praw Koranu i Ammara- hindusa, chrześcijanina. Wiadomo, ta miłość nie powinna nawet powstać, a jednak. Jedynym małym plusem jest to, że historię poznajemy z dwóch perspektyw głównych bohaterów i możemy poznać ich wątpliwości. 
Jednak poznałam wcześniej kilka innych opowieści o tematyce arabskiej, to taka cywilizacja w której są pewne zalecenia i kanony których nie można przekroczyć- momentami dość powtarzalne.

nie będę zniechęcać do książki, bo nie o to chodzi. Do mnie nie przemówiła. Każdy musi wyrobić sobie o niej swoje zdanie.

Moja ocena: 2/5

Komentarze

  1. Mnie chyba też książka by nie porwała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie książki o tej tematyce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki tego typu, sama ostatnio sporo czytam ze względu na temat maturalny. Zrecenzowałam na razie jednak dwie, a dwie czekają w kolejce ;) Wydaje mi się, że ta książka akurat by mnie nie porwała, chociaż kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie mam wielką ochotę na tą serię, ale nie koniecznie na tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty