Wymianka "Z miłością w tle..."

Dotarła do mnie wczoraj paczuszka wymiankowa od Justyny.

Cudne książki na które już od dawna zerkałam nieśmiało, oraz trzecia "To miłość"- którą trochę przejrzałam i jestem nią coraz bardziej zainteresowana :)

Justyno dziękuję pięknie za książki trafiłaś na 100%, zakładki są przepiękne aż szkoda je będzie używać.

Sabince dziękuję za kolejną świetnie zorganizowaną wymiankę, w której było mi miło brać udział.

Moja Walentynka poleci z początkiem przyszłego tygodnia :D

Komentarze

  1. Gratuluję paczuszki i życzę przyjemnej lektury:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty,miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOOO, mamusiu! Jak ja bym taką paczkę dostała, to bym chyba no nie wiem... Zaniemówiła ;) Drżenie i Bezduszna - jak ja to chcę przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że książki przypadły Ci do gustu. Twoja paczuszka przyleciała wczoraj i już dziś siadam do czytania....dziękuję bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty