Stosik październikowy

Dawno nie pokazywałam moich "łupów książkowych". Ale od jakiegoś czasu trafiałam na książki jak dla mnie mało interesujące:( i po prostu ich nie doczytywałam. Mam nadzieję, że teraz coś się już zmieni.




Od góry:
1. "Monika", Hanna Maria Kos.- z biblioteki (właśnie czytam)
2. "Kuszące zło", Keri Arthur.- od wydawnictwa ERICA (właśnie czytam)
3. "Dziewczyna w czerwonej pelerynie", Blakley Cartwright/Johnson.- od Galerii Książki
4. "Nieświadomy mag", Karen Miller.- Galeria Książki
5. "Ognisty tron", Rick Riordan.- Galeria Książki
6. "Dar", Alison Croggon.- Galeria Książki
7. "Mężczyzna i chłopiec", Tony Parsons.- z biblioteki
8. "Natalii 5", Olga Rudnicka.- z biblioteki
9. "Król szczurów", James Clavell.- z biblioteki (dawno temu czytałam, ale bardzo chciałam jeszcze raz do niej wrócić).

Wydawnictwo dziękuję pięknie za powyższe pozycje:)

Komentarze

  1. Świetny stos!! Zazdroszczę i gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik super !!! Bardzo polecam Natalii5 - super książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny stosik :D także dostałam Ognisty, Dar i Nieświadomego :D Miłego czytania życze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik. Życzę wielu wolnych chwil na czytanie.Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjjj przydałby się czas na czytanie:) Ale z opisów książki świetnie się zapowiadają więc sukcesywnie będę za nie sięgała:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, z chęcią kilka pozycji bym podkradła, więc pilnuj tych cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny stosik! Bardzo mnie ciekawi książka "Dar" :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stos;)
    szczególnie podobają mi się pozycje Galerii Książki

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wspaniałej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. kuszące zło właśnie skończyłam czytać, świetna książki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty