Stosik lipcowy

Dość szybko nazbierało mi się troszkę książek, więc prezentuję:)

Od góry:

1. "Gejsza z Gion", Mineko Iwasaki- wymiana na LC
2. "Dni lata", Jill Barnett- wymianka książkowa u Sabinki
3. "Bez przebaczenia", Agnieszka Lingas-Łoniewska- j.w.
4. "Siostra", Rosamund Lupton- od Krokusika- dziękuję serdecznie
5. "Doktor Karolina", Joanna Rogala- wypożyczona z biblioteki
6. "Chłopiec w pasiastej piżamie", John Boyne- j.w.
7. "Kobieta w podróży", Roma Ligocka- j.w.
8. "Skrzynka mejlowa Holly", Holly Denham- j.w.- recenzja w poprzednim poście

Postaram się w tym miesiącu więcej książek nie wypożyczać hihihi- taaaaaaaaaaaaa. . .

Komentarze

  1. Kasiu jestem ciekawa twojej opinii "Bez przebaczenia" oraz "Doktor Karolina" :)

    To czekam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący stos:)). Ciekawa jestem książek "Siostra" i "Dni lata", więc cierpliwie będę czekać na wrażenia:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę "Chłopca w pasiastej piżamie"!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy stosik. Życzę miłej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jaki fajny stos, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Latam po waszym blogach, forach recenzenckich i biorę te książki z półki w bibliotece, które polecacie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik fajniutki, czekam na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego czytania i wypatruje opinii bez przebaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Siostrę" mnie przypadła do gustu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty