Rodzina Wenclów. Wspólnik", Lena Najdecka

Długo myślałam w jaki sposób napisać opinię o tej książce. Nie potrafiłam streścić tej książki, z resztą po opiniach innych- nie tylko ja.
Nie ma sensu umieszczania tu opinia z okładki książki.
Więc pomyślałam, że tym razem będzie całkiem inaczej, a mianowicie w punktach.
  • książka pisana z  ironią, z mnóstwem zmieniających się wątków
  • bohaterzy to dorobkiewicze lekko zadufani w sobie, typu "zastaw się a postaw się"
  • za wszelką cenę dążą do władzy, pieniądz jest dla nich wszystkim
  • mnóstwo dobrze nakreślonych bohaterów. Niektórzy budzili moją sympatię, inni odrzucali
  • wartka akcja, choć momentami się gubiłam
  • napisana tak ciekawym językiem, że ciężko było się oderwać
  • autorka bardzo dobrze ukazała tę grupę społeczną, posiadając bardzo dobry zmysł obserwacji

Książkę polecam wszystkim tym, którzy są zainteresowani "światkiem  nowobogackich". Ja czekam z niecierpliwością na kolejny tom o rodzinie Wenclów.

Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa ERICA- bardzo serdecznie dziękuję!!!

Moja ocena: 4/5

Komentarze

  1. Krótko i na temat!
    Bardzo to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, choć i skomplikowanie, jednak dobra ocena mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty