Miało nie być. . .

. . . stosika- tym bardziej bibliotecznego ;) Odniosłam tylko przeczytane książki i tak "przy okazji" chwyciłam 3 pozycje.
Od góry 3 pierwsze pozycje są biblioteczne, natomiast 4 i 5 przywędrowała do mnie z GALERII KSIĄŻKI- za co serdecznie dziękuję.
Chyba nie ma potrzeby pisania tytułów, na zdjęciu je dość dobrze wydać:)



Lecę do czytania, bo ostatni tydzień jakiś zakręcony jest i nie miałam kiedy przysiąść tak dość dobrze do lektury.
Kolejny wpis będzie z recenzją, tylko jeszcze nie wiem co szybciej uda mi się przeczytać.

Do zobaczenia!!!

Komentarze

  1. Śliczny stosik, który z chęcią bym Ci podkradła:D
    Życzę przyjemnego czytania i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie też zawitała paczka od Galerii Książki i strasznie mi się podoba wydanie Króla Demona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a zatem... przyjemnego czytania! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ciekawych książek, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego ja do biblioteki nie chodzę, i tak już mi się swoich własnych nazbierało tyle, że nie wiem kiedy to przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny stosik, milego czytania :D

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty