Stosik wakacyjny:)

Sporo książek nie przeczytanych jeszcze mam na półce, dodatkowo 5 jeszcze do recenzji <szok> Ale mam nadzieję, że wszelkie moje zaległości nadrobię już w ciągu wakacji, gdyż uporałam się z zaległościami na moim blogu robótkowym (a akurat on teraz miał pierwszeństwo). Dni coraz dłuższe to i więcej czasu na czytanie będzie.
Miałam chwilowo nie robić stosików, ale skoro odniosłam dziś książki do biblioteki to i 3 tytuły wpadły mi w oczka- no więcej było nie powiem, ale się powstrzymałam.


Od góry:
1. "Plaża muszli", Marie Hermanson- zakup w Matrasie.
2. "Kochanowo i okolice", Przemek Jurek.
3. "Wampir z M-3", Andrzej Pilipiuk- pana Pilipiuka jakoś tak nie to, że nie lubię, tylko po prostu nie podobały mi się pozycje występujące w mojej bibliotece. Ale przeczytałam wiele pozytywnych recenzji na temat tej książki i postanowiłam dać jej szansę. Ciekawe czy się obroni?
4. "Odrodzona", Tucker Malarkey.- intrygujący opis z tyłu, mam nadzieję, że się nie zawiodę ;)

Moja wymiankowa paczuszka w "Wakacyjnej wymiance książkowej" organizowanej przez Sabinkę dotarła już do Toski82. Ja zdjęcia nie zamieszczę, bo zauważyłam, że mi się chyba poruszyło, więc podam tylko tytuły książek jakie poleciały do Ani: "Jędrne kaktusy" Wawrzyńca Pruskiego oraz "Spirala śmierci" Leeny Lehtolainen.

Na moim warsztacie w tej chwili "Łaska utracona", "Zwiastun burzy" i "Tańcz ze mną"- czytają się równolegle.
I o ile 2 pierwsze tytuły mkną wręcz z zawrotną prędkością o tyle "Tańcz ze mną"- nie czyta się, no nic się nie dzieje. Przeczytałam już około 50 stron, ale mętnie, nudno, ciągnie się strasznie. Dam książce szansę do 100 strony, jeśli nadal będzie tak samo monotonnie- to się pożegnamy:(

Komentarze

  1. Stosik ciekawy, zwłaszcza pierwszą pozycję chętnie bym Ci podkradła:)).
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa Odrodzonej, zapowiada się ciekawie.

    Masz racje nie ma co się męczyć z kiepskimi książkami skoro wokół tyle perełek

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaża muszli już na mnie od jakiegoś czasu czeka, ale mam straszną ochotę na wampira z m-3 i kochankowo i okolice :) może Ci podkradnę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik:) Ja poczekam na recenzje "Wampira...".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty