"Łaska utracona", Bree Despain

Grace aby pomóc Danielowi przyjmuje klątwę wilkołactwa. Teraz spędza bardzo dużo czasu ze swoim ukochanym. I gdy pewnego dnia Daniel uczy ją walki i przede wszystkim panowania nad sobą, dostaje wiadomość od swego brata Jude`a, że czai się na nią niebezpieczeństwo.

Od tego czasu zaczyna się psuć między nią a Danielem. Chłopak nie chce jej wszystkiego powiedzieć, stara się ją unikać.
Gace znajduje pocieszenie w Talbocie. Przebywanie z nieznajomym chłopakiem budzi w niej wilka, który podświadomie wpływa na jej decyzje. To Talbot namawia ją do kontynuowania walki, aby móc odnaleźć jak najszybciej Jude`a.

Jednak czy jest to bezpieczne? Czy Talbot chce pomóc Grace czy sobie?
Co wyjawi jej Daniel? Jaką decyzję podejmie Jude?

Poznajemy tu wiele nowych demonów, pojawia się Gabriel, Caleb Kalbi. Akcja pędzi od pierwszych stron książki. Dosłownie na każdej stronie książki coś się dzieje, jest wiele walki, wiele krwi się przelewa. Grace uczy się jak należy zabijać poszczególne demony.

Najbardziej zaskoczyło mnie zakończenie książki. Tak jak niektóre akcje były przewidywalne, tak zakończenie mnie zaintrygowało. I już nie mogę doczekać się kolejnych przygód Grace i Daniela.

Jedynym minusem było to, że pierwszą część przeczytałam już jakiś czas temu i musiałam co nie co sobie przypomnieć.

Moja ocena: 4/5

Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości wydawnictwa GALERIA KSIĄŻKI- bardzo dziękuję:)

Komentarze

  1. Zaciekawiłaś tą książką swoją recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy zachwalają, również i Ty, więc książka z pewnością warta poznania:). Będę musiała ją przeczytać. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie skończyłam ją wczoraj czytać :). Bardzo mi się podobała, ale uważam, że pierwsza część była lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach ta serie dla bratanicy, a przy okazji pewnie ja przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie części, pierwsza i druga czekają aż je wreszcie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty