Przesyłeczka wymiankowa

Dotarła dziś do mnie przesyłeczka z Wymianki książkowo- zakładkowej organizowanej przez Sabinkę
Oto co dostałam od Mirandy




Książeczki od jakiegoś czasu figurują na mojej liście do przeczytania. Ale z tego co wiem to w mojej bibliotece ich nie ma- a tu proszę mam swoje ;o) I do tego piękna zakładka z kotkiem- decu.
Dziękuję Kochana serdecznie!!!

Ja robiłam niespodziankę dla Izy. I oto co do niej poleciało, a wiem już że dotarło

Sabince dziękuję za zorganizowanie wymianki!!!!

Komentarze

  1. O ja!!!!!
    To ci Rudzielec :) :)
    Tego klubu ZAZDROSZCZE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny paczuszki :) "Klub matek swatek" też jest na mojej liście do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite kąski czytelnicze i ... kulinarne:D
    Gratuluję i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wymiankowych zdobyczy i tylu pyszności. widzę też ze mamy takie same zakładki z kociakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałam obydwie te książeczki - śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że przesyłka dotarła, a także, że wybrałam ksiażki których jeszcze nie czytałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodkości ;-) "Klub Matek Swatek" czytałam - przyjemna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty