Stosik lutowy (2)

Nazbierało mi się troszkę nowych książek do przeczytania:

Od góry:
1. "Światło na śniegu", Anita Shreve- książka z wymianki.
2. "Rykoszet", Sandra Brown- książka z wymianki.
3. "Brudna robota", Christopher Moore- poszłam po inny tytuł a kupiłam po namowie pana sprzedającego właśnie ten- i powiem, że się nie zawiodłam bo zaczęłam już czytać. Także pewnie niedługo coś o tej pozycji napiszę.
4. "Ostatni akord", Segal- książkę pożyczyłam od Jeniulki.
5. "Mężczyzna, kobieta i dziecko", Segal- j.w.
6. "Dziecko zwane niczym", Dave Pelzer- j.w.
7. "Dziewice do boju", Szwaja Monika- dziś dorwałam w bibliotece, pierwszą częśc mam. Poczytna u nas ta Szwaj tylko ta książka została- no jak było nie wziąść.

Komentarze

  1. brudna robota jest absolutnie, totalnie, całkowicie zajebi...ta!!
    jedna z moich ulubionych książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ciekawy stos:). Zazdroszczę i oczywiście pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta Szwaja ostatnio popularna :)
    Stosik bardzo fajny - szczególnie rykoszet i brudna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję stosiku :) Moore jestem ciekawa, bo jeszcze nigdy nie czytałam jego ani jednej pozycji. Z chęcią przeczytałabym Segal'a i Shreve :) czytałam tej autorki jedną książkę i mi się nawet podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej chciałabym "Brudną robotę". Czytałam trzy książki Moore'a i porządnie się uśmiałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty