"Ja jestem Halderd", Cherezińska Elżbieta


"Ja jestem Halderd", to II tom cyklu "Północna Droga".

Historię Halderd czytało mi się ciężej niż pierwszy tom. Może dlatego, że przyzwyczaiłam się do pięknej, delikatnej, "czystej" Sigrun. Sigrun potrafiłam w jakiś sposób sobie wyobrazić.
Natomiast Halderd to tajemniczość, niedostępność, biło od niech chłodem już od pierwszych stron.

A jednak z każą przeczytaną stroną odkrywałam  ta kobietę- i to jak!!!
Ona wcale taka niedostępna nie była hihihi. A ta jej Szczura, to też niczego sobie ziółko.
Jedyne co mnie "wybijało" przy czytaniu to wprowadzenie w tekst pieśni, które po jakimś czasie zaczęłam omijać.

Dobrze, że autorka zrobiła z Halderd przeciwieństwo Sigrun, nie można było przewidzieć co się stanie na kolejnych stronach opowieści.
Teraz czekam z niecierpliwością na Einara.

Moja ocena: 5/5

Komentarze

Popularne posty