Mój pierwszy stosik w 2 częściach

Od jakiegoś czasu przeglądam księgarnie internetowe, sklepy w poszukiwaniu fajnych książek, o których czytałam na Waszych blogach, a  które miały bardzo dobre opinie.
No i dziś postanowiłam pokazać Wam mój stosik książek, które postanowiłam przeczytać w najbliższym czasie.



Pierwszy stosik:

1. Stephenie Meyer- "Zmierzch", "Zaćmienie", "Księżyc w nowiu" i "Przed świtem"- książki pożyczone od koleżanki, bo u mnie w bibliotece ich nie doświadczysz ;o) Ciągle są w ruchu.
Wiem wszyscy już przeczytali tą sagę, tylko nie ja, więc postanawiam nadrobić. Podobno książka lepsza od filmu?
2. C.R. Zafon "Cień wiatru"- same zachwyty nad Zafonem słyszałam, więc spróbuję. Ksiązka wypożyczona w bibliotece.
3. Janion Maria "Niesamowita słowiańszczyzna"- książka z biblioteki wypożyczona dla męża.
4. Wojciech Cejrowski "Podróżnik WC. Wydanie II poprawione"- uwielbiam Cejrowskiego, a to nowa pozycja w mojej bibliotece.
5. Didier van Cauwelaert "Po życiu"- książka z biblioteki.



Drugi stosik:

1. Edwidge Danticat "Oddech, oczy, pamięć"- mój zakup w Selkarze.
2. Bernard Cornwell "Ostatnie królestwo"- książka zakupiona na blogu "Targ z książkami".
3. Monika Szwaja "Jestem nudziarą"- książka pożyczona.
4. "Kelnerka na Manhattanie"- zakupiona w Biedronce.
5. "W łóżku z..."- zakupiona w Biedronce.
5. "Zhańbiona"- zakupiona w Biedronce.








Nie daję sobie konkretnego czasu na te książki. Jedynie te z biblioteki będę musiała troszkę podgonić, reszta przecież moja lub pożyczona- więc się nie śpieszy, bo przecież w międzyczasie coś nowego może wpaść.

Komentarze

  1. Fajny stos.
    W pierwszym uwielbiany "Cień wiatru" a i cała Saga świetna !!!!

    Jestem nudziarą Szwai bardzo lubię i mam ogromny sentyment :O)

    Reszta...poczekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka :) Piękny stos!
    "Sagę Zmierzch" czytałam i miło wspominam, podobnie jak "Cień wiatru". Natomiast "Oddech, oczy, pamięć" czekają na swoją kolej u mnie na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na zakupy w Biedronce - bo lubię pockety i cenowo nie jest źle. Kupiłam Zhańbioną i Gretkowskiej Kobieta i mężczyźni

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty