[buzz], Anders de la Motte

autor: Anders de la Motte
tytuł: [buzz]
wydawnictwo: Czarna Owca, Warszawa 2013, str. 454
ISBN: 978-83-7554-495-4
seria: Czarna Seria

"Stajemy się coraz bardziej uzależnieni od pochwał ze strony innych. Chcemy słyszeć, jacy to mądrzy, ładni i utalentowani jesteśmy. Jakie rewelacyjne życie prowadzimy ze swoimi pięknymi żonami lub ze swoimi przystojnymi mężami i wspaniałymi dziećmi, jak szczęśliwe się ono okazało w przeciwieństwie do życia innych." (str.196)

Ostatnio nie mogę przejść obojętnie obok książek z Czarnej Serii. Tym razem w moje ręce wpadła kontynuacja powieści [geim]- [buzz]. początkowo zastanawiałam się, czy to, że nie czytałam właśnie pierwszej części wpłynie jakoś negatywnie na odbiór tego tytułu? Jednak po wcześniejszych takich spotkaniach z książkami którymiś z kolei, odbiór był pozytywny, więc tu też postanowiłam zaryzykować.

Nie będę opisywać fabuły, gdyż wydaje mi się, że lepiej by było zrobić to dopiero wtedy gdy przeczytamy pierwszą część. Jednak jakby nie było, nie wpływa to negatywnie na odbiór książki.

Powiem tylko tyle, że książka tak jak początkowo się jej obawiałam, tak po przeczytaniu kilku pierwszych stron wciągnęła mnie maksymalnie. Autor operuje fenomenalnie językiem, rozdziały kończy w momentach w których byśmy się tego najmniej spodziewali co w pewnym sensie staje się irytujące, ale tylko dlatego, że pojawia nam się myśl- odłożę książkę, zrobię coś innego- tu to jest nie wykonalne, czytamy kolejny rozdział, aby dowiedzieć się co dalej i jeszcze jeden i tak rozdział za rozdziałem i książka się kończy. Początkowo miałam wrażenie pewnego chaosu w opisywanej historii, jednak było to tylko chwilowe.

Temat poruszony w książce jak najbardziej na czasie o zbieraniu danych użytkowników internetu, czy trollowaniu forów.

Książkę czytało się z wielką przyjemnością. Teraz pozostało tylko przeczytać częśc pierwszą i z niecierpliwością czekać na [bubble].

Moja ocena: 4+/5

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Czarna Owca.

Recenzje pojawiły się również:


Książka bierze udział w wyzwaniu: "W prezencie" (Y- dżoker)

Komentarze

  1. Oryginalne tytuły :) Też lubię książki z Czarnej Serii, mam zamiar sukcesywnie powiększać nimi swoją kolekcję :) Może nie są to szczególnie ambitne książki, ale jak dobrze się je czyta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tytuły są rewelacyjne. Akurat w tej części tylko raz lub dwa wspomniano słowo buzz.
      Mi również Czarna Seria strasznie się spodobała ;)

      Usuń
  2. Czarna seria- na pewno przeczytam, też jeszcze Geim przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna seria! Muszę się za nią wziąć, bo czeka na półce od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze nic z Czarnej Serii, może kiedyś mi się uda. Widzę, że warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę przejść obok tej serii obojętnie. Strasznie mnie do niej ciągnie- boję się że za jakiś czas, może mi się przejeść ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty