Trochę zmian

Post wypełniacz- skoro recenzje nie chcą się pisać to wspomnę tylko, że żyję i od dwóch dni modeluje html bloga ;) Jakie słowo cha cha cha :)

Dzięki najpierw Teti Sheri, która rzuciła hasło z zapytaniem jak zrobić rozsuwane menu i później dzięki Sophie di Angelo która napisała instrukcję jak to zrobić. Metoda prób i błędów udało mi się w końcu zrobić rozwijane menu na górze strony jednak żadne z podanych nie spełnia do końca moich wymagań :P Próbowałam sama dopisywać wersy, ale jednak zawsze jakiś błąd :/ No nic pozostanie póki co tak jak jest :D

Z czasem uzupełnię te wolne nazwane lub nie zakładki, tylko muszę się zmobilizować.

Oczywiście mało mi było, poszperałam w sieci i przypomniał mi się pewien blog Hafija`s Blogger Design, na którym Hafija tłumaczy krok po kroku (wystarczy stosować się do wskazówek i dość dokładnie wykonywać polecenia) jak i gdzie wstawiać gadżety.

Tu zrobiłam niewiele: wyśrodkowałam datę, tytuł posta oraz tytuły zakładek.

Oraz już sama zrobiłam sobie nowy tytuł bloga w GIMP`ie.
Już więcej nie planuję za wiele zmian, te to takie tylko kosmetyczne- może coś z komentarzami zrobię? Jeszcze nie wiem, zobaczymy :D

I jak Wam się podoba?

P.S. Jutro stos :D

Komentarze

  1. Moim zdaniem jest znacznie lepiej. Gratuluję udanej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz wziąć udział w kolejnym wyzwaniu czytelniczym to zapraszam do mnie na bloga.
    Proszę o zagłosowanie w ankiecie (po prawej stronie). aby wybrać wyzwanie z 5 moich pomysłów.
    Mój blog jest nowy i nie przeczę, że próbuję przyciągnąć do siebie jak najwięcej osób. Dlatego
    postanowiłam utworzyć wyzwanie. Mam nadzieję, że mi w tym pomożesz :)

    Mój blog: http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty